søndag 16. januar 2011

Juleoppgaven

Vi fikk i oppgave og lage en utstilling i en ramme. Vi skulle velge mellom ordene ”kulde” og ”omsorg”. Disse ordene skulle gi os inspirasjon.

Jeg valgte ordet kulde og fant ut att jeg ville fremstille det og være kallhjertet. Jeg ville ha et ”ekte” hjerte i et glass med isbiter.

Jeg lagde hjertet ut av en hjerteformet stressball som jeg limte silkepapir på og malte. Etterpå fant jeg et glass med stett som passet perfekt til hjertet og tok noen glass ”isbiter” som jeg brukte i glasset under glasset hadde jeg et LED lys som gav mer efekt av kulde og rundt dette la jeg falsk snø. I bakgrunnen hadde jeg funnet et bilde som så mørkt og kaldt ut og hadde griner som hang ned. Noe som minnet om blodårene til hjertet.


Jeg måte ha to rammer som jeg limte sammen, for og få plass til glasset.

Her kan du se den ferdige montasjen:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar